; -->

2014. március 8., szombat

Verseny

Drága olvasóim!
Igazából ebben a bejegyzésben két dolgot szeretnék veletek közölni. Egy rossz, és egy jó hírrel érkeztem! :)
Mint mindig, kezdjük a jóval! 
Még számomra is hihetetlen dolog, hogy nyertem egy fejlécversenyen! Igazából szerintem nem lett a legtökéletesebb munkám, de azért természetesen iszonyatosan örülök neki! Sokat vesződtem vele, de meg lett az eredménye! Nagyon szépen köszön a Keep your eyes on me blognak, hogy a Wondre of the night kategóriában harmadik helyezett lettem! :)

A fejléc:




Oklevél:



A másik dolgok. A 12. fejezettel megpróbálok igyekezni, már nagyjából megírtam, de még csiszolgatom! Viszont nagyon elkeserített, hogy a 11. fejezet második részéhez egyetlenegy komment sem érkezett. Nem tudom megérteni, hogy miért, hiszen van 34 (!!) rendszeres olvasóm, amit hihetetlenül köszönök Nektek! Tudom, hogy nagyon sokat nyavalygok a kommentek miatt, de megígérem Nektek, hogy soha többet nem fogom ezt még egyszer felhozni. Utoljára szeretném megérni a kedves olvasóimat, hogy szeretném ha lennének kommentek az egyes részek alatt. Csupán csak szeretném tudni, hogy kinek, hogy tetszett, és, hogy mi volt benne a rossz.
Köszönöm megértéseteket!
xxLexii



2 megjegyzés:

  1. Üdv mindenkinek,

    A nevem Mr. Susan William, Magyarországon élek, ma boldog nő vagyok, és azt mondtam magamnak, hogy minden hitelező, aki megmenti a családomat a rossz helyzetünkből, a világ és az egyetemi hitelről tesz tanúbizonyságot (United. Credit411@gmail. com A ) hitel a legjobb megbízható, megbízható hitelező cégtől 1% kamattal. Ma hitelre van szüksége, mindenféle kölcsönt kínálnak, úgy gondolja, hogy a united.credit411@gmail.com (UC credit) nem ad fedezetet.
    Élő bizonyság vagyok

    VálaszTörlés
  2. Sürgős kölcsönre van szüksége?? Van egy karácsonyi kölcsönünk Önnek és családjának, hogy élvezhesse ezt az ünnepet A karácsonyi kölcsön már elérhető, bármilyen összegre is szüksége van, van kölcsönünk az Ön számára {Remy.credit111@gmail.com }
    Hitelre van szüksége? Küldjön e-mailt a REMY.CREDIT111CREDIT@GMAIL.COM címre
    Szia hogy vagy ma ?? Sürgős kölcsönre van szüksége a következő 6-12 órára minden stressz és késedelem nélkül. A REMY.CREDIT ma minden problémáját megoldja. 1%-os kamatozású kölcsönöket adunk ki, minden típusú hitelt kínálunk gyors kiszolgálással, küldjön e-mailt sürgős hiteleiről
    Írjon nekünk, és kölcsönt kapunk e-mailben: {REMY.CREDIT111CREDIT@GMAIL.COM
    van hitelünk Önnek. Küldjön nekünk e-mailt a Remy.credit111@gmail.com címen

    VálaszTörlés