; -->

2013. december 4., szerda

5. Az első munkanap

Ajánlott zene:
Avicii - Wake me up

Lina szemszöge

A világ legjobb dolga arra kelni, hogy az embernek az arcába süt a nap. Komolyan, hogy lehetek ennyire hülye, hogy szinte állandóan elfelejtem behúzni a sötétítőket? 
Még legalább 10 percig lustálkodtam az ágyba, mire észbe kaptam. Ma milyen nap van? Az órára pillantva teljesen kétségbe estem. Hiszen ma hétfő van! Ez azt jelenti, hogy nekem pontosan 8- ra bent kell lennem kávézóban! Az órára pillantva láttam, hogy fél nyolc múlt. Extra gyorsasággal pattantam ki az ágyból és kezdtem el rohanni a fürdő felé. Útközben találkoztam az ásítozó Louissal.
- Hova-hova ilyen gyorsan? - nézett rám felhúzott szemöldökökkel.
- El fogok késni! - ziláltam teljesen pánikba esve. Nem késhetek el a legelső munkanapomról! Még így is csak próbaidőn vagyok...
- Mégis hová? - kíváncsiskodott tovább a még félálomban lévő fiú.
- Szerinted? - jó nem akartam bunkó lenni, de ez mégis csak arra sikeredett. - Dolgozni! - hagytam magára.
A fürdőben rendbe raktam a szénaboglyát a fejemen és fogat mostam. Ezután visszamentem a szobámba és a tegnap vásárolt ruhák közül felvettem az egyiket.
Az óra már 7:50-et mutatott. Nem fogok beérni! Reggelizni, biztos, hogy nem fogok, mert akkor tuti, hogy elkések. Nekem, is pont ma kellett elaludnom.
Leszáguldottam a lépcsőn, Zaynt keresve. A nappaliban nem találtam, ezért elindultam a konyhába, remélve, hogy ott találom. Bingó. Éppen evett, de ez engem most egy cseppet sem érdekelt. Felkaptam egy almát a gyümölcstálból, elmotyogtam mindenkinek egy 'jó reggeltet', és már rohantam is. Vagyis csak volna.
- Minek rohansz? - kérdezte Zayn tele szájjal. - Ja, tényleg te már ma dolgozol. - vigyorgott gúnyosan. Erre csak a szememet forgattam.
Liam, jött le a lépcsőn, aki Louistól megtudta, hogy dolgozni kell mennem, és hogy késésben vagyok, ezért felajánlotta, hogy elvisz. Nagyot sóhajtva köszöntem meg, mert megmentette az állásomat. Ezért az adósa vagyok.
Mindenkitől elköszöntünk, majd beszálltunk a kocsijába. Már tudta, hogy merre kell menni, mert gyakran szoktak odamenni a fiúkkal. A kávézóhoz érve, kipattantam a kocsiból.
- Köszönöm, Liam! - hálálkodtam, már vagy ezredjére.
Berohantam a kávézóba, és beléptem az ajtón. A csengő ugyanúgy csengett, mint tegnap. Nina ugyanúgy állt, mint pénteken. Ahogy meglátott vad integetésbe kezdett.
- Szia Lina! De örülök, hogy jöttél, azt hittem már nem is jössz! - kezdett el fecsegni. Azt hiszem, hogy nagyon jóba leszünk. Bár az igaz, hogy szinte be nem áll a szája, de annyi baj legyen.
Elkezdtem magyarázni, hogy igazából elaludtam, és azért késtem. Ez annyira nem érdekelte, inkább örült annak, hogy beértem. Elindultam abba az irányba, amerre a múltkor is mentünk. Kopogtam majd benyitottam. A leendő főnököm beinvitált, majd elmagyarázta, hogy mit hogyan kéne majd csinálnom. Először is adott egy egyenruhát, amit majd mindig viselnem kell ha felszolgálok. Nekem lényegében csak annyi lesz ma a dolgom, hogy felveszem a rendeléseket, és ki kell vinnem, majd a pénzt is el kell hoznom. Nem nagy dolog, szerintem hamar belefogok jönni.
Az átöltözés után már kezdhettem is. Először egy öreg nénihez mentem oda.
- Jó reggelt kívánok! Mit adhatok! - kérdeztem udvariasan. Megmondta, hogy mit kér, majd én megmondva, hogy pár perc és hozom, elsiettem. Ninának megmondtam, hogy mi is kéne, aki rögtön hozta is. Odavittem a néninek aki, örömmel fogadva a kávéját és a sütijét.
Nagyjából az egész napom így telt. Furábbnál furább fazonoknak kellett kivinnem a rendelésüket, de hát nekem nem ezt kell néznem.
Már majdnem lejárt a munkaidőm, amikor láttam, hogy 5 kapucnis srác lép be az ajtón. Az ajtó melletti sarok asztalhoz ültek le. Mosolyogva indultam el, hogy megkérdezzem, mi járatban vannak itt, meg persze, hogy mit kérnek.
- Sziasztok! - vigyorogtam rájuk.
- Szia Kicsiláány! - Igen, Louis volt. Nem tudom, miért hív így. Na jó tudom. Azért, mert csak 165 cm vagyok, az még nem jelenti azt, hogy kicsi vagyok. Inkább ők a magasak.
- Hééj, nem vagyok kicsi. - próbáltam durcás fejet vágni, de nem bírtam ki röhögés nélkül.
Mindenki jól szórakozott az én káromon.
- Mi szél hozott erre titeket? - ó, milyen költői vagy Lina!
- Gondoltuk meglátogatunk téged, ne legyél olyan egyedül. - csak Liam figyelt rám, mert a többiek mind röhögtek Lou hülyeségén. Még Zayn is. Szerintem már megbékélt a helyzettel, hogy én biztos, hogy fogok dolgozni. Remélem, mert nekem nagyon nincs kedvem rosszba lenni vele.
Nem tudtam velük sokáig beszélni, hisz hív a kötelesség. Mivel már csak 10 percem volt hátra, még kivittem a rendeléseket a fiúknak (Niall annyit rendelt, hogy kétszer kellett fordulnom!), majd elmentem átöltözni, de előtte bementem Mrs. Smith irodájába.
- Elnézést, lejárt a munkaidő, mehetek? - kérdeztem, de láttam, hogy megzavartam, mert éppen telefonált.
- Persze, menjél, majd holnap találkozunk. - ennyivel le is rendezte.
Átöltöztem, és kimentem a fiúkhoz. Leültem Harry mellé, aki éppen egy csokis sütit majszolt. Ennek eredményeként tiszta csoki volt az arca. Én ezen jót virultam, ő már kevésbé.
A srácok megettek mindent, még Nialler is (!), így elindultunk haza.
Út közben, Boo Bear nagyon jól elszórakoztatott minket, hála kiváló humorának. De komolyan, olyan hülyeségéket tud benyögni, hogy az valami hihetetlen. Már fájt a hasam a sok röhögéstől. Niall egész úton nyavalygott, hogy fáj a hasa. Mindenki lehordta, hogy minek evett annyit.
Belépve a házba kellemes meleg fogadott. Kint már mínuszok röpködtek, elvégre holnaptól december van.
Mindenki a kanapén punnyadva nézte a tv műsort, kivéve Liamat, aki fáradságra hivatkozva elment lefeküdni aludni. Én is úgy döntöttem, hogy követem példáját.
- Na jól van srácok, én azt hiszem megyek aludni. Elvégre eléggé elfáradtam ma. - vigyorogtam rájuk. - Sziasztok! Ja, és Zayn megkaphatom egy kicsit a laptopodat? - utaltam az asztalon lévő gépre, amiről tudtam, hogy Zayné, mert a múltkor láttam a szobájában.
- Ühüm. - bólogatott.
Elvettem a gépet, majd már fent is voltam a szobámban. A fiúkról nézegettem híreket, és eléggé ledöbbentett amit láttam. Egy-két képen én is ott virítok a fiúk mellet. Ez a szöveg volt az egyik kép alatt, amin épeen Zaynnel vagyok..:
"Szombaton délelőtt láttuk Zayn Malikot (20) egy ismeretlen lánnyal. Vajon kilehet ez a titokzatos lány? Egy új barátnő? Valószínűleg, mert nem rég érkezett a hír, hogy Perrie Edwards (20) és Zayn Malik szakítottak. Mellesleg ez az új lány és Zayn nagyon jól néznek ki egymás mellett. Na, de vajon mit szólnak ehhez a rajongók? Mi lesz a sorsa a titokzatos lánynak...? "
Nem hittem a szememnek. Hogy lehet az, hogy alig 3 napja ismerem a fiúkat és már a címlapokon vagyunk? Ezt nem hiszem el. Ezek után, hogy lépjek ki az utcára? Lerohannak a rajongók...
Egész fürdés közben ezen járt az agyam, és eldöntöttem, hogy holnap első dolgom lesz ezt megbeszélni Zaynnel.
Kételyek közt, és fájó fejjel (a sok gondolkodás miatt) aludtam el, remélve, hogy a holnap jobb lesz.

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon jó lett ez a rész is. Imádom ahogy írsz. ♥ Már nagyon várom a következő. Ezt a részt is alig bírtam kivárni :).
    ui.:Én vagyok az első :)

    VálaszTörlés
  2. Szia! :)
    Köszönöm! :) <3 Sietek, ahogy csak tudok! :) <3
    Puszi: Lexii

    VálaszTörlés