; -->

2013. szeptember 26., csütörtök

Prólogus

Ajánlott zene:

~Lina szemszöge~

Egyedül sétáltam a kihalt utcán, mikor meghallottam egy közeli templomóra kongását. Éjfél van. Nagyot sóhajtva leülök egy padra. Fogalmam sincs mit kéne csinálnom. A szüleim 2 hónapja meghaltak egy autóbalesetben. Azóta élek az utcán, mert már nincs több élő rokonom. A 18-at betöltöttem ezért árvaházba nem raktak be és már a házunkat is eladták. Kihez forduljak? Mit kéne tennem? Nagyon sokat sírtam az elmúlt hetekben, így úgy döntöttem többet nem fogok. Ne higgyék rólam azt, hogy gyenge vagyok!
A hasam nagyot kordult, jelezve, hogy tegnap óta semmit nem ettem. Felálltam a padról és elindultam az egyik éjjel-nappalos felé. Pénzem még maradt egy kicsike, abból amit a múltkor loptam egy pénzes csávótól. Nem akartam kirabolni, de nem volt mit tennem. Vettem két zsömlét, amit amint kiértem elkezdtem megenni. Mikor végeztem a szatyrot kidobtam és elindultam a sötét utcán. Elmentem egy kocsma mellett, ami előtt egy részeg férfi állt. Gyorsabbra vettem a tempót, és jobban összehúztam magamon a kabátomat. Hátra néztem a vállam felett és láttam amint a fura idegen elkezd követni. Elkezdtem futni, de a férfi is elkezdett rohanni. Befordultam egy utcába, de szerencsétlenségemre zsákutca volt. Végig futott rajtam a félelem. Bepánikoltam. Most mit csináljak?? A részeg fickó utolért. Hátrálni kezdtem, de ő közelített felém. 30 éves lehetett, bűzlött a piától. Ahogy ránéztem elkapott a hányinger. Elkezdett ráncigálni, mígnem egy akkorát lökött rajtam, hogy elvesztettem egyensúlyom és nekiestem egy a sarokban lévő kukának. A kuka felborult, én meg bevertem a fejem. Éreztem ahogy a vér lefolyik a fejemen és ellepi a pólómat. A férfi elkezdett röhögni, és megint elkezdett közeledni. Ám ekkor meghallottam egy hangot a háta mögül:
- Hozzá ne merjen nyúlni!
Ekkor minden elsötétült előttem...




Ez lenne a prológus! Ha valakinek tetszett a komizzon! :)
xxLexii

8 megjegyzés:

  1. Nagyon-nagyon tetszik:)<3 Hamar kövit:)
    xxZoé

    VálaszTörlés
  2. Kedves Lexiii!
    Az egyik kedvenc videókészítőm oldalán láttam a blogod linkjét. Először a videót néztem meg, ami nagyon tetszett, mármint a szövege *-* Oda voltam érte:) Aztán benéztem a blogodba, ami nagyon elnyerte a figyelmemet:) Elkezdtem elolvasni a Prológust és egyből megtetszett. Sajnálom szegény Linát:/ Nem ilyen sorsot érdemelt volna:S
    Nagyszerűen írsz, csak így tovább! Remélem nem hagyott abba:) Ugyanis egy újabb olvasóval gazdagodtál:)
    Millió puszi: Molly

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Molly!
      Nagyon jólesik, hogy így gondolod! :) Siestek a következővel! :D
      Puszi: Lexii:)

      Törlés
  3. úristen nagyon tetszik, csak így tovább!:)) várom a kövit:33

    VálaszTörlés